wtorek, 7 grudnia 2010

Cześć :)

Przymierzałam się od jakiegoś czasu do założenia bloga. Nie wiem jeszcze co mi z tego wyjdzie, postaram się pisać w miarę systematycznie, ale nic nie obiecuję. Mało systematyczny ze mnie człowiek...
Będzie to blog - jak można się domyślić z tytułu - o psiakach z bydgoskiego schroniska, z którymi pracuję. Na chwilę obecną są to mini-rottweiler Joker i uroczy natręt - Poker. Na chwilę obecną, ponieważ mam nadzieję, że wkrótce znajdą nowe, kochające domy. Oba te psiaki szkolę - Pokera wspólnie z koleżanką Kinią :) - w ramach programu Lira. Co to jest Lira? W skrócie: program pozytywnego szkolenia psów schroniskowych, mający na celu przede wszystkim znalezienie im domu. Daje bardzo fajne rezultaty. Zdecydowana większość szkolonych psiaków ma już wspaniałe rodziny. Więcej o Lirze znajdziecie TUTAJ
Na zakończenie wstawiam zdjęcie obu chłopaków razem - autorstwa Igi :) (tym razem nie zapomniałam o tym ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz